|
|
Huro Help
Algemene Hulpinformatie Onderstaand treft u de hulp bestanden van huro.nl. We streven er te allen tijde naar de werkwijzen op de website volledig te omschrijven. Mocht u desondanks hiaten in de helpbestanden aantreffen, of suggesties hebben voor aanvullingen, laat u ons dit dan weten. U kunt contact opnemen met ons via helpdesk@huro.nl of direct via uw Huro contactpersoon. Hoe kan ik me aanmelden als verhuurder? U kunt zich hier aanmelden als verhuurder. Als u alle gegevens heeft ingevuld, klikt u op "verzenden" om ze te versturen. Aansluitend zult op het email adres wat u heeft opgegeven een mailtje ontvangen met een activeringslink. Als u op deze link heeft geklikt, wordt u terug gebracht op de website. Het email adres staat nu in het scherm, nadat u uw wachtwoord heeft ingevuld, kunt u gebruik maken van huro.nl als verhuurder. Wat kost verhuren op huro.nl? Als verhuurder kunt een advertentie pakket afnemen. De pakketvormen zijn als volgt :
Als u meer dan 100 advertenties wilt plaatsen, kunt u contact met ons opnemen. Hoe kan ik me aanmelden als huurder? U kunt zich hier gratis aanmelden als huurder. Vervolgens wordt u gevraagd een formulier in te vullen. Als dit formulier volledig is ingevuld, klikt u op opslaan. Nu krijgt u de mededeling dat er een email naar het door u ingevulde email adres is gestuurd. In het mailtje dat u nu ontvangt, staat een link waar u op moet klikken om uw account te activeren. Als u dit gedaan heeft, kunt u gaan huren via huro.nl. Wat kost huren op huro.nl? Helemaal niets ! Huren via huro.nl is gratis. Hoe kan ik huren? Als u een account heeft aangemaakt, logt u in op de website. Als u nog geen account heeft, kunt zich via deze link aanmelden. Vervolgens zoekt u een product op dat u wilt huren. Klik nu op details bij de advertentie van het product naar uw keuze. In het scherm verschijnt nu een kalender. Hier geeft u de periode aan dat u het product wilt huren, en u klikt op versturen. De huuraanvraag gaat nu naar de verhuurder. Als hij deze geaccordeerd heeft, krijgt u hiervan melding in uw ""mijn huro" en per email. Zodra u deze melding bevestigd heeft, is de hurodeal een feit. Ik ben de inloggegevens kwijt, hoe kan ik deze achterhalen? U gaat naar "mijn huro". Hier staat een link, wachtwoord kwijt. Als u hier op klikt, wordt u gevraagd uw email adres in te voeren. Vervolgens wordt u uw wachtwoord toegemaild. Ik heb het activerings mailtje niet ontvangen, hoe kan ik toch mijn account activeren? Neemt u contact op met helpdesk@huro.nl of met uw huro contact persoon. Hoe log ik in op de website? Links op het scherm ziet u twee vakjes waar gevraagd wordt om uw email adres en wachtwoord. Daar voert u de gegevens in die u na het inschrijven per mail ontvangen heeft. Als u de gegevens kwijt bent, klikt u op wachtwoord kwijt om ze nog een keer aan te vragen. Hoe voer ik een nieuw product in? U logt in op de website, door links uw email adres en wachtwoord in te voeren. Als u bent ingelogd, wordt "mijn huro" geopend. Klik nu op advertenties. In het hoofdscherm klikt u nu op de link "maak een nieuwe advertentie". Nu kunt u de gegevens van de nieuwe advertentie invullen. Vervolgens klikt u op opslaan. In het nu volgende scherm ziet u meteen de nieuwe advertentie staan. Let op : bij het invoeren van een advertentie ziet u onderin een vinkje staan achter publiceren. Als u deze niet aanzet, zal de advertentie niet in het overzicht verschijnen. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u altijd gebruik maken van onze instelservice a €99,-! Hoe verander ik de gegevens van een product? Als u ingelogd bent, ziet u links het "mijn huro" menu. Als u daarin op advertenties klikt, verschijnt het advertentie overzicht. Achter elke advertentie ziet u de links details, bewerken en verwijderen. Om de advertentie aan te passen, klikt u op bewerken. Voer nu de gegevens in die aangepast moeten worden en klik als deze naar wens zijn, op "opslaan". Hoe voeg ik foto's toe aan mijn product? Als u ingelogd bent, ziet u links het "mijn huro" menu. Als u daarin op advertenties klikt, verschijnt het advertentie overzicht. Achter elke advertentie ziet u de links details, bewerken en verwijderen. Om foto's te plaatsen, klikt u op bewerken. Vervolgens verschijnt het zelfde scherm als het scherm waar u de advertentie in heeft aangemaakt. Hier kunt u bij respectievelijk foto 1, 2 en 3 de gewenste afbeeldingen plaatsen. Let op : de foto's worden pas geplaatst nadat u op "opslaan" geklikt heeft. Hoe verwijder ik een product? Log in op de website. Nu verschijnt links het "mijn huro" menu. Klik op advertenties, er verschijnt een overzicht met de door u ingevoerde advertenties. Achter elke advertentie ziet u de links details, bewerken en verwijderen. Klikt u op verwijderen om de advertentie te verwijderen. Er verschijnt een popup scherm waarin u om bevestiging wordt gevraagd. Als u op OK klikt, wordt de advertentie definitief verwijderd. Wat gebeurt er met mijn gegevens? De door u ingevoerde gegevens worden versleuteld in onze database opgeslagen. Op alle verzamelde gegevens is ons privacy statement van toepassing. Gedeeltelijk wordt op de website gebruik gemaakt van SSL - Secure Sockets Layer - dit is een techniek om computers met elkaar te laten communiceren via een beveiligde verbinding. Een SSL verbinding kunt u herkennen aan het slotje rechts onderin uw browser. Tevens ziet u bij een SSL verbinding https in plaats van http. Ik heb een aanbod gekregen via mail, maar er staat een ander aanbod op de website We doen speciale aanbiedingen via mail. Deze komen niet altijd overeen met het aanbod wat er op de website staat. Dit doen we bewust omdat we promotionele actie aanbiedingen hebben. Het aanbod dat we in de email doen, doen we gestand, mits u gebruik maakt van de link in de email. |
|



